۱۳۹۲ تیر ۳, دوشنبه

آقای خاتمی! آققای هاشمی! مسئولیت حرف زشت و نابجای عارف با شماست

انتخابات 92 در حالی به روزهای پایانی نزدیک می شد که شور و شوق چندانی، در مردم برای شرکت در آن دیده نمی شد. اما به یکباره بخش عمده ای از مردمی که دلیلی به رای دادن نداشتند، اشتیاق به شرکت در این انتخابات نشان داده و پای صندوق های رای رفتند. محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی، در دقایق پایانی حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کردند و عارف ، معاون اول دوره خاتمی،  با اعلام انصرافش به سود روحانی، و با نظر محمد خاتمی، کاملن نشان داد که در جبهه او می باشد. حال آقای خاتمی و هاشمی باید نسبت به سخن توهین آمیز آقای عارف پاسخگو باشند و از مردم بابت این سخن نسنجیده رسما پوزش بخواهند. این کوچکترین کاری است که می توانند برای مرهم گذاشتن بر این زخم کهنه مردم، انجام دهند. براستی این نمک خوردن و نمکدان شکستن، پاسخ اعتماد مردم به شما بود؟!

۱۳۹۲ خرداد ۲۷, دوشنبه

روحانی یادت باشه * موسوی باید باشه

کنفرانس خبری حسن روحانی، در حالی روز دوشنبه برگزار شد که در پایان جلسه فردی شجاع، از انتهای سالن کنفرانس فریاد کشید: "روحانی یادت باشه موسوی باید باشه. آقای روحانی باید اولین خواست مردم و کمترین خواست انها را آزادی زندانیان سیاسی و رهبران جنبش سبز بداند و در پیگیری مطالبات مردم کوشا باشد و البته بدنه جنبش سبز و فعالان سیاسی، به جای تخریب کسانی که تصمیم به رای دادن گرفتند، کوشش خود را در پیگیری خواسته ها بگذارند.

۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

بوق ماشین و شادمانی به مناسبت افتخار غرور آفرین جایزه اسکار اصغر فرهادی

به مناسبت کامیابی افتخارآمیز جایزه اسکار اصغر فرهادی، امشب به خیابان آماده و با بوق ماشین خود این جشن بزرگ را پایکوبی کنیم

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

یک مشکل اصلی عدم تکرار تظاهرات های میلیونی سال 88، اطلاع رسانی ضعیف ماست

در تظاهرات 25 بهمن، بارها شاهد بودم که برخی از مردم در اتوبوسها از حضور نیروهای سرکوب، متعجب شده و علت آن را از دیگران سوال می کردند. براستی عدم تکرار تظاهرات های میلیونی سال 88، فقط انفعال و بی تفاوتی مردم است و یا اینکه لااقل بخشی از تقصیر بر عهده خود ماست که نتوانستیم به بهترین نحو اطلاع رسانی کنیم.پرسش نگارنده اینجاست که براستی چاپ کردن تراکت (هر صفحه تراکت می تواند حاوی تعداد زیادی تراکت های کوچک باشد) و پخش نمودن آن چقدر زمان و هزینه نیاز دارد که برخی از ما حتی حاضر به انجام کوچکترین حرکتی نیستیم؟!

استفاده از ترقه و مواد محترقه در شب راهپیمایی ها


تظاهراتهای  پرشور پس از انتخابات 88، همواره با شعارهای شبانه در سطح وسیع همراه بوده است اما با گذشت زمان و ارعاب رژیم روز به روز کم رنگ تر شده و شاید دیگر مردم حاضر به استفاده از آن نباشند. در این مسیر جنبش سبز بایستی همیشه راه های جدید را پیدا و آنها را بیازماید. روش پیشنهادی نگارنده، استفاده از انواع ترقه ها شب هر راهپیمایی می باشد تا بدین وسیله دیگران را از راهپیمایی آگاه و به همدیگر امید دهیم. تهیه انواع ترقه، زمانی که فاصله زیادی تا چهارشنبه سوری نداریم، کار چندان دشواری نیست و می توان مقدار زیاد برای کل سال تهیه کنیم. به یاد داشته باشید که هر چه ترقه بازی شب تظاهرات ها در سطح گسترده تری انجام گیرد، تظاهرات روز بعد چشم گیر تر خواهد بود.

۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

طرح سبز:با پیروزی کامل مردم لیبی، با ماشین و یا پیاده به خیابان آمده و با بوق زدن و شادمانی، لرزه بر اندام خامنه ای بیندازیم

طرح سبز: با پیروز کامل مردم لیبی، به ماشینها با خیابان امده و با صدای بوق شادمانی خود را نشان دهیم که با این کار، رعشه بر اندام خامنه ای و کودتاچی ها خواهد افتاد و با این کار سقوط آنها را، در آینده ای نزدیک، نوید خواهیم داد.

۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

اقاي نبوي!اين بوکه ازمطبخ انتخابات به مشام تان رسيده است ، بوي کباب نيست،که خر براي تان داغ کرده اند


آقاي نبوي عزيز!
واقعا برايتان متاسفم. شما گمان کرده ايد که اگر از وجهه خود، که تا کنون اندک آبرويي براي خود کسب نموده بوديد، خرج نماييد ، مي توانيد براي رژيم و يا براي سيد علي آبرويي بخريد؟! براي شما متاسفم که تا ديروز هرگاه نوشته هاي شما و آقاي مهاجراني را مي ديدم با علاقه دنبال مي کردم ؛اما اکنون ديگر حتي اسمتان هم برايم حساسيت زا شده است. اقاي نبوي شما فکر کرده ايد که هنوز در دوران اول انقلاب به سر مي بريم که هر چه شما گفتيد مردم به همان راه بروند؟!درود بر موسوي که مي گفت مردم رهبران جنبش هستند و بدرستي مي گفت چرا که مردم هستند که تعيين مي کنند چه مي خواهند و نه شما ، مهاجراني و کديور! مردم اگر تصمیم بگیرند که در انتخابات شرکت نکنند حتی اگر محبوب ترین اصلاح طلب هم از آنها بخواهد که جنایات خامنه ای را فراموش کنند و در انتخابات شرکت نمایند ، این کار را نخواهند کرد و بر عکس شما و دیگراصلاح طلبانن ، صرفا اندک آبروی خود را می برید. اقاي نبوي به بيراهه مي رويد و اين بو که از مطبخ انتخابات به مشام تان رسيده است ، بوي کباب نيست که خر براي تان داغ کرده اند. از چه کسي دفاع مي کنيد و براي چه کسي آبرو خرج مي کنيد ؟! براي خامنه اي که 29 خرداد 88 دستور قتل عام جگرگوشه هايمان را در تريبون نماز جمعه صادر کرد؟ براي کسي که عامل تمام تجاوز ها ، شکنجه ها، قتل ها ، زندانيان سياسي است؟! البته شما نه برای خامنه ای ، بلکه به قدرت از دست داده خود و اصلاح طلبان غبته می خورید و سعی دارید این قدرت را از نو بر روی پیکر ندا ها  و سهراب ها بنا کنید. به خود بیایید و این بیراهه را رها کنید و پشت مردم و خواست مردم حرکت کنید تا جاویدان بمانیدو بدانید که هر گونه حرکتی خلاف جریان آب صرفا به نابودی شخصیتی می انجامد که سالها برای ایجاد آن تلاش نمود ه اید.