به مناسبت کامیابی افتخارآمیز جایزه اسکار اصغر فرهادی، امشب به خیابان آماده و با بوق ماشین خود این جشن بزرگ را پایکوبی کنیم
اين وبلاگ با هدف رسيدن به ايراني آزاد ، سکولار و دموکراتيک با برايري حقوق همه ايرانيان از شيعه وسني تا بهايي و مسيحي و يهودي و .. ايجاد گرديده است . تمام اقوام ايراني براي ما عزيزند و پس از آزادي ايران بايد به مناطق محروم تر توجهي خاص شود و اين مهم وظيفه اي است که بر دوش يکايک مان قرار دارد تا تحقق يابد چراکه اگر کنار بايستيم که ديگران برايمان کشوري دموکراتيک را ايجاد کنند بدانيد که سخت در اشتباهيم.
۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه
۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه
یک مشکل اصلی عدم تکرار تظاهرات های میلیونی سال 88، اطلاع رسانی ضعیف ماست
در تظاهرات 25 بهمن، بارها شاهد بودم که برخی از مردم در اتوبوسها از حضور نیروهای سرکوب، متعجب شده و علت آن را از دیگران سوال می کردند. براستی عدم تکرار تظاهرات های میلیونی سال 88، فقط انفعال و بی تفاوتی مردم است و یا اینکه لااقل بخشی از تقصیر بر عهده خود ماست که نتوانستیم به بهترین نحو اطلاع رسانی کنیم.پرسش نگارنده اینجاست که براستی چاپ کردن تراکت (هر صفحه تراکت می تواند حاوی تعداد زیادی تراکت های کوچک باشد) و پخش نمودن آن چقدر زمان و هزینه نیاز دارد که برخی از ما حتی حاضر به انجام کوچکترین حرکتی نیستیم؟!
استفاده از ترقه و مواد محترقه در شب راهپیمایی ها
تظاهراتهای پرشور پس از انتخابات 88، همواره با شعارهای شبانه در سطح وسیع همراه بوده است اما با گذشت زمان و ارعاب رژیم روز به روز کم رنگ تر شده و شاید دیگر مردم حاضر به استفاده از آن نباشند. در این مسیر جنبش سبز بایستی همیشه راه های جدید را پیدا و آنها را بیازماید. روش پیشنهادی نگارنده، استفاده از انواع ترقه ها شب هر راهپیمایی می باشد تا بدین وسیله دیگران را از راهپیمایی آگاه و به همدیگر امید دهیم. تهیه انواع ترقه، زمانی که فاصله زیادی تا چهارشنبه سوری نداریم، کار چندان دشواری نیست و می توان مقدار زیاد برای کل سال تهیه کنیم. به یاد داشته باشید که هر چه ترقه بازی شب تظاهرات ها در سطح گسترده تری انجام گیرد، تظاهرات روز بعد چشم گیر تر خواهد بود.
۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه
طرح سبز:با پیروزی کامل مردم لیبی، با ماشین و یا پیاده به خیابان آمده و با بوق زدن و شادمانی، لرزه بر اندام خامنه ای بیندازیم
طرح سبز: با پیروز کامل مردم لیبی، به ماشینها با خیابان امده و با صدای بوق شادمانی خود را نشان دهیم که با این کار، رعشه بر اندام خامنه ای و کودتاچی ها خواهد افتاد و با این کار سقوط آنها را، در آینده ای نزدیک، نوید خواهیم داد.
۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه
اقاي نبوي!اين بوکه ازمطبخ انتخابات به مشام تان رسيده است ، بوي کباب نيست،که خر براي تان داغ کرده اند
آقاي نبوي عزيز!
واقعا برايتان متاسفم. شما گمان کرده ايد که اگر از وجهه خود، که تا کنون اندک آبرويي براي خود کسب نموده بوديد، خرج نماييد ، مي توانيد براي رژيم و يا براي سيد علي آبرويي بخريد؟! براي شما متاسفم که تا ديروز هرگاه نوشته هاي شما و آقاي مهاجراني را مي ديدم با علاقه دنبال مي کردم ؛اما اکنون ديگر حتي اسمتان هم برايم حساسيت زا شده است. اقاي نبوي شما فکر کرده ايد که هنوز در دوران اول انقلاب به سر مي بريم که هر چه شما گفتيد مردم به همان راه بروند؟!درود بر موسوي که مي گفت مردم رهبران جنبش هستند و بدرستي مي گفت چرا که مردم هستند که تعيين مي کنند چه مي خواهند و نه شما ، مهاجراني و کديور! مردم اگر تصمیم بگیرند که در انتخابات شرکت نکنند حتی اگر محبوب ترین اصلاح طلب هم از آنها بخواهد که جنایات خامنه ای را فراموش کنند و در انتخابات شرکت نمایند ، این کار را نخواهند کرد و بر عکس شما و دیگراصلاح طلبانن ، صرفا اندک آبروی خود را می برید. اقاي نبوي به بيراهه مي رويد و اين بو که از مطبخ انتخابات به مشام تان رسيده است ، بوي کباب نيست که خر براي تان داغ کرده اند. از چه کسي دفاع مي کنيد و براي چه کسي آبرو خرج مي کنيد ؟! براي خامنه اي که 29 خرداد 88 دستور قتل عام جگرگوشه هايمان را در تريبون نماز جمعه صادر کرد؟ براي کسي که عامل تمام تجاوز ها ، شکنجه ها، قتل ها ، زندانيان سياسي است؟! البته شما نه برای خامنه ای ، بلکه به قدرت از دست داده خود و اصلاح طلبان غبته می خورید و سعی دارید این قدرت را از نو بر روی پیکر ندا ها و سهراب ها بنا کنید. به خود بیایید و این بیراهه را رها کنید و پشت مردم و خواست مردم حرکت کنید تا جاویدان بمانیدو بدانید که هر گونه حرکتی خلاف جریان آب صرفا به نابودی شخصیتی می انجامد که سالها برای ایجاد آن تلاش نمود ه اید.
۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه
عليرغم تهديد مردم توسط نيروهاى امنيتي، سپاهي و بسيج ، اعتصاب سراسرى كردستان آغاز شد
به نقل از سايت صداي کردستان ،اعتصاب سراسري كردستان در ٢٢ تیرماه ٢٢ مين سالگرد ترور دكتر عبدلرحمان قاسملو دبير كل حزب دمكرات كردستان ايران در اکثر شهرهای کردستان مانند کرمانشاه سنندج مهاباد اشنویه و سقز آغاز گرديد. عليرغم تهديد
مردم توسط نيروهاى امنيتي، سپاهي و بسيج ، مردم شهرهاى مختلف كردستان آغاز اعتصاب سراسري را اعلام كردند. حسن شرفی سخنگوی حزب دمکرات کردستان ایران ديروز طي مصاحبه اي با بخش فارسي صداى امريكا اعلام كرد كه جمهوری اسلامی نیروهای زیادی را وارد کردستان کردە است تا از اعتصاب سراسری روز چهارشنبە ٢٢ تیر جلوگیری کند.
اخبار رسيده حاكي است كه از صبح امروز نیروهای سرکوبگر جمهوري اسلامی در مهاباد به مغازه هائي كه بسته بوده اند حمله کرده و با وحشت به شكستن قفل مغازه ها و حتي شكستن درب مغازه هايى كه بسته بوده اند مشغول هستند. وضعیت مهاباد به شدت متشنج است و هر آن امكان درگيرى در نقاطي از شهر كه مردم در آن تجمع بيشتري دارند مي رود.
رژيم جمهوري اسلامي به منظور پیشگیری از این حرکت اعتراضی اقدام به اعزام نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی بیشتر و استقرار آنها در شهرها پرداخته است ، آنان ضمن آذيت و آزار شهروندان به جمع آوری ستلایت از منازل در شهرها و حتي روستاها ي نزديك شهرها پرداخته اند. آنان ضمن جلب اصناف و بازاریان واحضار آنان به مرکز اطلاعات و ديگر نهادهای سرکوبگر مانند اداره اماكن و تهدید آنها به لغو پروانه كسب و بستن واحد صنفي در صورت تعطیلی بازار،و فراخواندن فعالان مدنی و اخطار به آنان از جمله اقدامات آنان جهت خودداری از تلاش در راستای اجرای اعتصاب سراسري كردستان بوده است. همچنين با فرستادن پارازیت روی فرکانس تیشک TV و جلوگیری از پخش برنامه های این تلویزیون، اخلال در تلفن های تیشک و پخش برنامه ی انترنتی تیشک TV و مسدود کردن سایت تیشک TV ، اخلال در تلفن ها و فاکس دفتر نمایندگی حزب دمکرات کردستان ایران در پاریس از جمله اقدامات ديگري است كه نهايت وحشت رژيم از مبارزه بدون خشونت مردم كردستان را نشان مي دهد.
مركز خبر رسانى سقز اعلام كرد كه روز دوشنبه استاندار كردستان علي رضا شهبازى در يك اقدام اعلام نشده وارد سقز شد و در جلسه ستاد امنيتي شهر براي جلوگيري از اعتصاب سراسري شركت كرد، سپس با احضار مسئولين و روساي واحدهاي صنفي و ادارات سقز ، به انواع شيوه هاي مختلف به ايجاد رعب و وحشت در ميان آنان پرداخت و آنان را مسول حفظ امنيت و آرامش شهر ناميد.
اخبار رسيده حاكي است كه از صبح امروز نیروهای سرکوبگر جمهوري اسلامی در مهاباد به مغازه هائي كه بسته بوده اند حمله کرده و با وحشت به شكستن قفل مغازه ها و حتي شكستن درب مغازه هايى كه بسته بوده اند مشغول هستند. وضعیت مهاباد به شدت متشنج است و هر آن امكان درگيرى در نقاطي از شهر كه مردم در آن تجمع بيشتري دارند مي رود.
رژيم جمهوري اسلامي به منظور پیشگیری از این حرکت اعتراضی اقدام به اعزام نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی بیشتر و استقرار آنها در شهرها پرداخته است ، آنان ضمن آذيت و آزار شهروندان به جمع آوری ستلایت از منازل در شهرها و حتي روستاها ي نزديك شهرها پرداخته اند. آنان ضمن جلب اصناف و بازاریان واحضار آنان به مرکز اطلاعات و ديگر نهادهای سرکوبگر مانند اداره اماكن و تهدید آنها به لغو پروانه كسب و بستن واحد صنفي در صورت تعطیلی بازار،و فراخواندن فعالان مدنی و اخطار به آنان از جمله اقدامات آنان جهت خودداری از تلاش در راستای اجرای اعتصاب سراسري كردستان بوده است. همچنين با فرستادن پارازیت روی فرکانس تیشک TV و جلوگیری از پخش برنامه های این تلویزیون، اخلال در تلفن های تیشک و پخش برنامه ی انترنتی تیشک TV و مسدود کردن سایت تیشک TV ، اخلال در تلفن ها و فاکس دفتر نمایندگی حزب دمکرات کردستان ایران در پاریس از جمله اقدامات ديگري است كه نهايت وحشت رژيم از مبارزه بدون خشونت مردم كردستان را نشان مي دهد.
مركز خبر رسانى سقز اعلام كرد كه روز دوشنبه استاندار كردستان علي رضا شهبازى در يك اقدام اعلام نشده وارد سقز شد و در جلسه ستاد امنيتي شهر براي جلوگيري از اعتصاب سراسري شركت كرد، سپس با احضار مسئولين و روساي واحدهاي صنفي و ادارات سقز ، به انواع شيوه هاي مختلف به ايجاد رعب و وحشت در ميان آنان پرداخت و آنان را مسول حفظ امنيت و آرامش شهر ناميد.
۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه
آقايان اصلاح طلب ! بوي کباب قدرت به مشامتان رسيده؟! خير ، خر داغ مي کنند
چندي است در محافل گوناگون از زبان اصلاح طلب هاي مختلف ازجمله محمد خاتمي ، علي مزروعي، اردشير امير ارجمند و اينک هم آقاي شکوري راد ، زمزمه هايي از شرکت در انتخابات شنيده مي شود.گويا تمامي جناياتي که رژِيم خونخوار ولايت فقيه بر سر جگرگوشه هاي مردم آورده را فراموش و بر سر جنازه پاک شهدايمان نشسته اند و دندان طمع قدرت را براي کسب قدرت خود ، تيز تر و تيز تر مي کنند.اما جواب ما به ايشان يک کلام بيش نيست؛ تنها انتخاباتي که مردم در آن شرکت خواهند کرد ، انتخابات آزاد براي تعيين نوع نظام کشور خواهد بود و هدف اکثريت مردم حاضر در صحنه سياسي کشور، حذف نظام ولايي و برقراري نظام سکولار و دموکراتيک مي باشد. در اينجا به چند شاه بيت حرف هاي اقاي شکوري راد اشاره مي کنم: می شود گفت اگر این شرایط تحقق پیدا کند در انتخابات شرکت می کنیم//این نه تنها حرف ما اصلاح طلبان و پیروان جنبش سبز است بلکه حرف بسیاری از صاحب نظران جناح راست یا اقتدارگرا هم که با احمدی نژاد مخالف هستند نیز شده است//این وسوسه ها نوعاً از سوی کسانی القاء می شوند که خواستار این هستند که سهمی بیش از حد شان در رهبری جنبش به آنان داده شود.
اشتراک در:
پستها (Atom)