چندي است در محافل گوناگون از زبان اصلاح طلب هاي مختلف ازجمله محمد خاتمي ، علي مزروعي، اردشير امير ارجمند و اينک هم آقاي شکوري راد ، زمزمه هايي از شرکت در انتخابات شنيده مي شود.گويا تمامي جناياتي که رژِيم خونخوار ولايت فقيه بر سر جگرگوشه هاي مردم آورده را فراموش و بر سر جنازه پاک شهدايمان نشسته اند و دندان طمع قدرت را براي کسب قدرت خود ، تيز تر و تيز تر مي کنند.اما جواب ما به ايشان يک کلام بيش نيست؛ تنها انتخاباتي که مردم در آن شرکت خواهند کرد ، انتخابات آزاد براي تعيين نوع نظام کشور خواهد بود و هدف اکثريت مردم حاضر در صحنه سياسي کشور، حذف نظام ولايي و برقراري نظام سکولار و دموکراتيک مي باشد. در اينجا به چند شاه بيت حرف هاي اقاي شکوري راد اشاره مي کنم: می شود گفت اگر این شرایط تحقق پیدا کند در انتخابات شرکت می کنیم//این نه تنها حرف ما اصلاح طلبان و پیروان جنبش سبز است بلکه حرف بسیاری از صاحب نظران جناح راست یا اقتدارگرا هم که با احمدی نژاد مخالف هستند نیز شده است//این وسوسه ها نوعاً از سوی کسانی القاء می شوند که خواستار این هستند که سهمی بیش از حد شان در رهبری جنبش به آنان داده شود.
اين وبلاگ با هدف رسيدن به ايراني آزاد ، سکولار و دموکراتيک با برايري حقوق همه ايرانيان از شيعه وسني تا بهايي و مسيحي و يهودي و .. ايجاد گرديده است . تمام اقوام ايراني براي ما عزيزند و پس از آزادي ايران بايد به مناطق محروم تر توجهي خاص شود و اين مهم وظيفه اي است که بر دوش يکايک مان قرار دارد تا تحقق يابد چراکه اگر کنار بايستيم که ديگران برايمان کشوري دموکراتيک را ايجاد کنند بدانيد که سخت در اشتباهيم.
۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه
۱۳۹۰ تیر ۱۱, شنبه
ما مردم ايران ، از 3 زنداني سياسي کرد، عاجزانه درخواست مي کنيم که به اعتصابشان پايان دهند! صدايتان را با جان و دل شنيديم
سه زنداني سياسي کرد با بيش از 30 روز اعتصاب غذا ، از جنس همان 19 زنداني سياسي هستند که در زندان اوين و رجايي شهر دست به اعتصاب غذا زده بودند ، و همه از انها درخواست مي کردند که به اعتصابشان پايان دهند. اما اکنون که جان اين سه هموطن ما بر اثر اعتصاب غذا در خطر است ، هيچ کس صدايش در نمي آيد. آقاي خاتمي ، امير ارجمند ، 118 روزنامه نگار داخل کشور ، آقاي پهلوي و ... ! اکنون کجاييد تا از اين سه کرد مرد سياسي درخواست کنيد به اعتصابشان پايان دهند؟! شايد خبرها را دنبال نمي کنيد و از اين 3 تن بي خبريد؟! ما مردم ايران ، که البته سخنگوهايمان در خواب غفلت به سر مي برند ، خود از اين سه کرد مرد سياسي عاجزانه درخواست مي کنيم که به اعتصابشان پايان دهند چراکه جان نازنينشان براي مردم ايران ارزشمند است. اعتصاب غذايتان را بشکنيد که مردم ايران که بايد صداي شما را مي شنيدند ،صدايتان را با جان و دل شنيدند!
۱۳۹۰ تیر ۸, چهارشنبه
نه خامنه اي ، نه دکتر/// مرگ بر ديکتاتور
پاسخ ما به دولت کودتايي احمدي نژاد و علي خامنه اي ،عامل اصلي جنايات پس از کودتاي 88 ، يک جمله بيش نيست : جمهوري اسلامي نمي خواهيم
۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه
دوستان سبز ! 3 زنداني کرد را که در اعتصاب غذا به سر مي برند را فراموش نکنيد!
چرا کسي از سه زنداني کرد زندان رجايي شهر درخواست نمي کند که به اعتصاب خود پايان دهند؟! چرا حساسيت جامعه نسبت به اين دلاورمردان کم است؟!
به گزارش کلمه ،سه زندانی سیاسی کرد النور خضری ،کامران شیخی و سید ابراهیم سیدی در اعتراض به شرایط نگهداری شان و این که در میان زندانیان عادی با جرایمی همچون تجاوز به عنف، قتل و قاچاق مواد مخدر دارند از ۲۴ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده اند.خبر خجسته اي که ششم تير به ملت ايران داده شد، پايان دادن اعتصاب غذا توسط 12 زنداني سياسي اوين بود اما هنوز خبري از 6 زنداني رجايي شهر و اين 3 زنداني کرد که هم اکنون در زندان رجايي شهر به اعتصاب خود ادامه مي دهند، خبري در دست نيست.
به گزارش کلمه ،سه زندانی سیاسی کرد النور خضری ،کامران شیخی و سید ابراهیم سیدی در اعتراض به شرایط نگهداری شان و این که در میان زندانیان عادی با جرایمی همچون تجاوز به عنف، قتل و قاچاق مواد مخدر دارند از ۲۴ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده اند.خبر خجسته اي که ششم تير به ملت ايران داده شد، پايان دادن اعتصاب غذا توسط 12 زنداني سياسي اوين بود اما هنوز خبري از 6 زنداني رجايي شهر و اين 3 زنداني کرد که هم اکنون در زندان رجايي شهر به اعتصاب خود ادامه مي دهند، خبري در دست نيست.
۱۳۹۰ خرداد ۲۵, چهارشنبه
دوستان سبز انديش! به نظر شما طرح تظاهرات پراکنده 25 خرداد، چقدر موفق بود؟
امروز باز هم به فراخوان پاسخ داديم و به خيابان ها رفتيم. اما با انکه خيلي از مردم آمده بودند اما جمعيت به چشم نمي امد .اينجا به خودم گفتم که طرح تظاهرات پراکنده فقط باعث نا اميدي و انفعال مردم مي شود و اگر بخواهيم از اشتباهاتمان درس بگيريم ، ديگر نبايد اين روش را تکرار کنيم. شما چطور فکر مي کنيد؟!
۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سهشنبه
دعوتي براي 25 خرداد : دعوت از هموطنان کرد ، آذري ، عرب زبان ، سيستان و بلوچستان و ..
همو طنان ! برادران کرد ، دوستان آذري ، شيرمردان سيستان وبلوچستان ، هموطنان عرب زبان ، ايرانيان!
جنبش سبز درد مشترکي را فرياد مي زند. درد چپاول ثروت ملي و فقر سيستان و بلوچستان ، درد جفاي بر کرد مردان ، درد تبعيض بر آذري و عرب زبان ها . هموطنان به ما بپيونديد تا ايران را در کنار همديگر از چنگال اهريمن در آورده و با هم و در کنار هم آنرا دوباره بسازيم.
جنبش سبز درد مشترکي را فرياد مي زند. درد چپاول ثروت ملي و فقر سيستان و بلوچستان ، درد جفاي بر کرد مردان ، درد تبعيض بر آذري و عرب زبان ها . هموطنان به ما بپيونديد تا ايران را در کنار همديگر از چنگال اهريمن در آورده و با هم و در کنار هم آنرا دوباره بسازيم.
۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه
روايتي از آنچه در تهران در راهپيمايي 22 خرداد 90 افتاد ( از ميدان ولي عصر تا ميدان ونک)
ساعت 6 بعد ازظهر به ميدان ولي عصر رفتم ، حضور مردم به تدريج آغاز شده بود و تعدادي از مردم که کاملا واضح بود که معترضين هستند به سمت بالا در حرکت بودند. تمام مغازه هاي اطراف ميدان ولي عصر تعطيل بودند مثلا از ميدان ولي عصر تا حدود خيابان عباس آباد و مغازه هاي داخل بلوار کشاورز در محدوده ولي عصر همگي تعطيل و کرکره ها پايين بود. مردم به تدريج از ميدان ولي عصر به بالا در حرکت بودند، اما نيروهاي سرکوب که اغلب بسيجي ها بودند براي مردم ايجاد رعب و وحشت مي کردند و به ميان مردم مي رفتند و گه گاه بي جهت به آنها حمله مي کردند. نکته مهم آنجا بود که مشاهده کردم که بعضي وقتها جلوي مردم را مي گرفتند و مانع عبور انها از ميدان ولي عصر به بالا مي شدند و انها را به سمت پايين بر مي گرداندند. به سمت بالا حرکت کردم ، ماشين هاي زيادي هم در خيابان بود و اتوبوسهاي تند رو همگي دلادل جمعيت بودند. بيشترين جمعيت در پياده روي شرقي ولي عصر به سمت بالا وجود داشت اما پياده روي غربي به سمت پايين نيز تا حدي شلوغ بود . در سرتاسر مسير نيروهاي زيادي مستقر بودند که اغلب نيروهاي بسيجي بودند و در بعضي نقاط ماشين هاي قفس دار وجود داشت که جواناني را هم داخل انها کرده بودند که به نظرم اين فقط براي ايجاد رعب و وحشت بود. حدودا از عباس آباد به بالا جمعيت افزايش چشمگيري يافت و بعد از پارک ساعي جمعيت به حدي بود که اگر مي خواستي از پياده رو حرکت کني واز انها سبقت بگيري بايد به طور مارپيچ وبه کندي از کنار آنها حرکت مي کردي. ساعت حدود7:15 يکي از دوستان من از خيابان عباس آباد مسير را به سمت ميدان ولي عصر برگشت که ايشان گواهي دادند که جمعيت پشت سر به تدريج بيشتر هم مي شد.حدود ساعت 8 به ميدان ونک وارد شدم و البته به نظرم مي رسيد که هنوز مردم به سمت بالا مي روند والبته تعداد زيادي هم بنا به هماهنگي هاي قبلي متفرق شدند.
به نقل از يکي از منابع موثق ( البته بنده خودم اين را نديدم و 100 درصد تاييد نمي کنم) ، ميدان ولي عصر بسيار شلوغ بوده و منجر به درگيري هاي پراکنده اي نيز شده است و حتي شنيده ها حاکي از درگيري هايي در اطراف پارک ملت مي باشد که موارد اخير صرفا جزئي از شنيده ها مي باشد.
به نقل از يکي از منابع موثق ( البته بنده خودم اين را نديدم و 100 درصد تاييد نمي کنم) ، ميدان ولي عصر بسيار شلوغ بوده و منجر به درگيري هاي پراکنده اي نيز شده است و حتي شنيده ها حاکي از درگيري هايي در اطراف پارک ملت مي باشد که موارد اخير صرفا جزئي از شنيده ها مي باشد.
اشتراک در:
پستها (Atom)